Monday, February 16, 2009

Jangan Terpedaya Laungan Jihad Oleh PASBTP


Kononnya PasBtp mengadakan sumbangan Jihad bagi membantu Pilihanraya Parlimen Bukit Gantang dan mengatakan kerajaan UMNO Perak Haram. Atas dasar apa yang mereka pertikaikan... Wahai ahli-ahli UMNO BTP kita mengikut lunas perlembangaan bukan seperti yang mereka salakan..

Bila mana kita mengajak mereka bersama membentuk kerajaan Perak pada ketika itu, keluarlah kata-kata ulama mere ...ka kononnya, berkerja dengan UMNO zalim tetapi tak pa jika dengan orang kafir.Maka mereka pun berkerja dengan orang kafir yang mempertikaikan perjuangan mereka yang ingin melaksanakan hukum hudud.Hari ini lihatlah kuasa allah swt membalas perbuatan yang mereka lakukan kepada rakyat perak selama 11 bulan memerintah.

Pas hanya 6 kerusi, Keadilan 8 kerusi malah DAP 18 kerusi kita pun dah nampak kedudukannya... dan lihat pula porfolio exco apa yang dipegang oleh Nizar dan apa yang dipegang oleh DAP...semua jawatan penting diberikan kepada DAP... (perjanjian Pangkor 2).

tanyalah dan fikirkan PAS hanya boneka semata-mata..

Mereka adakan tunjuk perasaan kononnya tidak berpuas hati dengan tindakan UMNO merampas kerajaan Perak...Cina2 DAP puan buat propaganda .. balik-balik kita lihat tok-tok lebai Pas yang tidur kat jalan, jihadlah katakan..mana sekutu-sekutu PR mereka, seorang pun tak keluar...rupanya melayu yang dimainkan.. tak tahu pula ini cara Islam yang diajakkan oleh tok2 guru mereka..

Guna perkataan JIHAD bagi kepentingan mereka saja...pi jihad bantu anak-anak remaja T.Puteri tu lebih baik (kata perjuang Islam).Janganlah mudah nak kata kita ni perjuang Islam kalau sekitar kita pun tak betul.

"Kita ahli-ahli UMNO serta masyarakat BTP jangan tertipu muslihat JIHAD yang dimainkan oleh mereka". kalau nak kerja Jihad kenapa meminta pula, buatlah secara suka dan rela.Biarkan allah yang menilainya...


Xfiles 10.42 (I)