Sunday, February 1, 2009

Penubuhan Cawangan UMNO Baru di Bandar Tasik Puteri


Alhamdullilah, walaupun di dalam keadaan politik yang tidak stabil ataupun pandangan masyarakat sinis terhadap UMNO. UMNO di Bandar Tasik Puteri yakin, semangat yang kuat mampu melahirkan banyak lagi Cawangan baru. Asas kekuatan ini, Sdra.Rustan (Gambar) telah berusaha sehingga beliau mampu menubuhkan cawangan baru di Camelia Court bagi membuktikan bawa masyarakat masih yakin dan percaya kepada UMNO yang merupakan parti keramat.Kini beliau merupkan Ketua Cawangan Penaja.

Dalam perjumpan yang telah diadakan pada 1hb.Feb 2009 bersama Ketua UMNO Bahagian Selayang Sdra.YB Shukur Bin Hj.Idrus, bertempat di Bandar Tasik Puteri, Secara rasionalnya penubuhan cawangan ini mendapat persetujuan dari YB Ketua Bahagian. Mengulas lanjut pertemuan yang diadakan ini, KC Penaja berkata, beliau mengharapkan penubuhan ini memberi satu titik anjakan kepada masyarakat Camelia serta UMNO ini dapat membantu apa yang boleh. Kita tidak mahu masyarakat beranggapan dengan kewujudan UMNO ini hanya semata-mata menyenangkan mereka yang terlibat atas kepentingan peribadi.Marilah sama-sama kita berdoa agar usaha murni ini di berkati allah swt. Percayalah allah swt akan membantu kita jika niat kita betul.

Semoga banyak lagi cawangan UMNO akan ditubuhkan di Bandar Tasik Puteri demi kepentingan masyarakat setempat. Dilihat senario politik di Tasik Puteri, UMNO masih relevan dan pihak pembangkang tiada apa isu yang hendak mereka bawa. Apa yang telah terlaksana di Tasik Puteri dari segi pasarananya adalah jasa dan pengorbanan orang UMNO yang berkerja keras untuk mendapatkannya. ( Masjid, Sekolah, Gelanggang Futsal, dan sbgnya..)


Marilah sama-sama kita menyokong perjuangan UMNO.....


Saf 14.34(A)