Tuesday, February 10, 2009


Bandar Tasik Puteri, Ahli Dewan Undangan Negeri Kuang YB Abdul Shukur Bin Hj.Idrus, telah merasmikan program Gotong-Royong membersihkan kawasan pembiakan Aedes di Blok 27B (Daisy) Green Valley Park.
Di dalam program ini juga beliau telah meluluskan peruntukkan sebanyak RM20,000.00 kepada Surau Al-Furqan Blok 28 dalam kerja-kerja penyelenggaraan.Bagi seorang Wakil Rakyat sudah pastinya perkara-perkara membabitkan hak masyarakat perlu diberi perhatian tanpa mengira bangsa dan fahaman politik.
Bagi kami usaha sebegini perlu diteruskan agar masyarakat faham, pentingnya memilih calon yang benar-benar berjasa kepada rakyat.Jika kita lihat apa yang telah mereka (wakil PR) sumbangkan kepada pembangunan di Bandar Tasik Puteri.Saya tidak nampak lagi usaha yang mereka (PR) lakukan.
Walaupun peruntukkan sesenpun YB kita tidak dapat dari kerajaan yang diterajui oleh PR, tetapi beliau berusaha membangunkan kawasan yang diwakili demi kepentingan masyarakat.Sejumlah hampir RM250,000.00 dibelanjakan setiap bulan, hasil dari bantuan yang diperolehi dari kerajaan persekutuan.
Harapan saya agar masyarakat memberi kepercayaan kepada UMNO, lebih-lebih lagi penduduk Bandar Tasik Puteri. Pembagunan yang bermula tahun 2000 hingga sekarang, apa yang kita lihat, ia adalah hasil perjuangan UMNO bersama NGO di Bandar Tasik Puteri.
Saf 9.27 (S)