Sunday, February 22, 2009

Jangan Pertikaikan Keputusan SPRM

Inilah golongan kecewa PKR ---Parti keliru Rakyat yang tidak habis-habis menyalak dan menyalahkan orang lain. Lepas satu, ...satu isu yang mereka salakan.... Bila orang mereka kena, tak betulah SPRM tetapi kita orang UMNO-BN tidak pernah mempertikaikan jika di kalangan kita melakukan kesalahan..
Cubalah rasional sikit, janganlah pula hendak mengheret UMNO-BN dalam masalah hampa.. takanlah hampa yang makan nangka, kami pula yang kena getahnya... Hampa ingat hampa tu malaikat ke... ???.

Khalid ni, bukan hampa tak kenal, lupa saja ..ingat tak pilihan raya kecil di ijok, dalam ceramah beliau mengajak menyokong UMNO-BN, tetapi menyalahkan media kononnya edit ..ucapan beliau..macam-macam lagi.. Dulu masa dalam berkhidmat dengan kerajaan, semua bagus..bila ada "something" salahkan pimpinan kerajaan, yang hang dok membesarkan family ketika tu hang tak kira, malah hang hentam..pulak (siapa tak kenang budi...).

"menangis konon, buat apa datang, pegi dari sini, kawin dengan anak aku satu sen pun tak keluar malah anak aku kau seksa, Sabariah tak dee ( Dialog dalam Ibu mertuanku..P.Ramlee )..
Ana, rasa bila kerja, nawaitu tak betul ..tanggunglah akibatnya..... janganlah ikut telunjuk Anuar...

i am sorry.......(Amir raja lawak)

Minah letir 1.55pm(A)