Monday, May 18, 2009

Anwar Attaturk Semakin...Semakin...


SYARAT ANWAR ATTATURK DALAM PERTEMUAN DENGAN NAJIB.BENARKAH DIA MAHU TUDUHAN LIWAT DIGUGURKAN ?

masih ingatkah kamu tentang pertemuan tidak dirancang di hulu langat, antara anwar attaturk dan paklah ? pertemuan tetutup enam mata antara kiyai yang telah difatwakan sesat oleh almarhum dato mufti ishak baharom,anwar attaturk dan paklah kabarnya merupakan usaha terakhir anwar untuk memujuk paklah melepaskan beliau daripada tuduhan meliwat ?

namun usaha pujukan itu tidak berhasil kerana paklah sebenarnya tidak berminat dengan urusan mempengaruhi keputusan mahkamah.

dalam beberapa pendedahan artikel gap yang lepas, yang diselang selikan dengan 'HINT' bloger x-pkr, maka puzzle-puzzle teori rancangan politik anwar ataturk sudah hampir kita lengkapkan.

gambar sisi blog gap, yang ada mempamerkan gambar anwar bertajuk 'mohon suaka politik' merupakan hint awal kumpulan kami memberitahu rakyat akan game plan tersembunyi anwar attaturk.

dua hari lepas, saiful bukhari sudah meluahkan rasa keresahannya apabila diberitahu akan hajat anwar attaturk untuk berlepas ke washington beberapa hari sebelum prosiding perbicaraan berlangsung...

anwar attaturk pakar dalam hal divert isu.

isu perak antara game politik terbaik mencipta 'deal'. anwar attaturk tahu selama ini dia sudah kalah dalam pertarungan krisis di perak. apa yang boleh dilakukan adalah mencipta persepi dan membina momentum.

perak dan 16 september hanyalah 'mirror' yang di spin kan oleh anwar attaturk untuk mewujudkan gawat politik negara. tetapi pada hakikatnya anwar attaturk tahu, 2 game ini TIDAK AKAN BERTAHAN LAMA...

16 september sudah ke longkang.
pujukan di hulu langat tidak menjadi.


DAN PERAK merupakan usaha terakhir untuk anwar attaturk 'menjual produknya' kepada najib, dengan syarat tersembunyi nya...

NAJIB MENGGUGURKAN TUDUHAN LIWAT OLEH ANWAR KEPADA SAIFUL !

haha..najib semakin menghampiri kepada politikal 'checkmate' apabila nizar bintang 3 kini sudah menjadi ikon kebencian bangsa melayu kepada pkr dan pas !

SOALAN AKU KEPADA KAMU : JIKA ANWAR ATTATURK BERANI DAN BENAR, KENAPA DIA SUKA BERLARI APABILA KES LIWAT SEMAKIN MENGHAMPIRI ?