Sunday, February 21, 2010

Solat Hajat Untuk Peliwat - Apa dah Jadi....

"Maulidur Rasul Takde Fadilat, Sembahyang Hajat Untuk Peliwat Banyak Fadilatnya."

Malam ini bertempat di stadium melawati shah alam, akan di adakan upacara solat hajat untuk melindunggi anwar ibrahim dari di sabitkan kes liwat keatasnya. dan ceramah perdana. anwar meliwat, panggil nik ajis jadi imam untuk solat hajat supaya dia terlepas dari hukuman meliwat, tak ke gila punya kes ni, kau dah sedap-sedap fuck orang lepas tu kau takut dok dalam penjara kau suruh pulak orang buat sembahyang hajat untuk kau. gila babi punya anwar..

Ok itu satu bab, semua tahu nik ajis dan anwar adalah partner seperti gambar yang jeffry damein buat dulu, itu pasal nik ajis mengikut je apa yang anwar cakap dan apa yang anwar suruh. tapi bab yang det nak pertikai ni ialah, sape yang keluar duit untuk sewa stadium melawati tu? adakah ianya datang dari duit poket anwar? duit khalid? tapi jauh sekali duit nik ajis? siapa yang akan bayar sewa stadium tu? sewanya sahaja kalau pakai satu hari mencecah puluhan ribu ringgit, bukan ke ini satu pembaziran duit rakyat selangor, bayangkan untuk menyejukan aircond dalam stadium itu sahaja menggambil masa kurang-kurang pun empat jam untuk sejuk, persoalannya duit siapa di gunakan untuk bayar sewa stadium tu.

Sure khalid tak boleh jawab... kerana det yakin duit kerajaan negeri lah yang akan di gunakan untuk membayar sewa tu.Pesan det kepada semua penjenayah, kalau korang takut di penjarakan, korang mintak la nik ajis tolong buat sembahyang hajat untuk korang, dengan ijin nik ajis korang terlepas dari hukuman itu, ikut macam anwar buat malam ini.