Sunday, February 21, 2010

20 Tahun Memerintah, 20 Tahun Menipu Rakyat

Tahun ini, genaplah 20 tahun pemerintahan nik ajis sebagai menteri besar kelantan dan genap lah juga 20 tahun kelantan sebagai negeri termundur di malaysia.Dua puluh tahun masa yang cukup seksa bagi rakyat kelantan yang inginkan negeri mereka maju setanding negeri-negeri di sebelah pantai barat, tapi apakan daya, nik ajis dan pas kelantan tak mampu melakukan itu semua, yang mereka mampu ialah, menipu, menipu dan terus menipu.

Dulu Tun Mahathir berkuasa 22 tahun lebih 2 tahun dari nik ajis, mahafiraun, mahazalim dan diktator, itu cercaan dan nista yang nik ajis lemparkan kepada mahathir, tapi macam mane pula dengan nik ajis yang berkuasa selama 20 tahun? adakah dia juga nak kan gelaran macam tu juga ? atau dia akan bagi alasan yang dia dapat wahyu dari langit supaya dia terus lagi jadi mb kelantan.Sampai bila nik ajis nak jadi mb kelantan, sampai bila nik ajis nak menyusahkan hidup rakyat kelantan yang kini terpaksa mencari rezeki di tempat orang, sampai bila, kelantan kini sudah mendapat gelaran baru "negeri tempat penyebaran fitnah" memang pun, segala fitnah datangnya dari negeri yang di perintah nik ajis.

Nik ajis dulu pernah berkata "kalau dr mahathir letak jawatan maka saya (nik ajis) pun akan letak jawatan" nah dah 7 tahun tun mahathir letak jawatan, nik ajis bila lagi? nik ajis manusia munafiq, cakap tak serupa bikin dan pembongak nombor wahid.Dua puluh tahun memerintah, dua puluh tahun rakyat kelantan di tipu.