Sunday, October 26, 2008

ANTARA USUL YANG DI BAWAH OLEH UMNO CAW.DATARAN PUTERI KE MESYUARAT AGUNG UMNO BHG.SELAYANG

BANDAR TASIK PUTERI, Antara beberapa usul yang telah dikemukakan di dalam mesyuarat Agung UMNO Bahagaian Selayang, kata Ketua Cawangan (KC) UMNO Dataran Puteri Sdra.Hanafiah (Gambar), bagi memantapkan serta mengembalikan kepercayaan orang ramai terhadap UMNO.
1. PEMULIHAN SOKONGAN ORANG MELAYU TERHADAP PERJUANGAN UMNO DAN BARISAN NASIONAL -- Pengorbanan oleh perjuang-perjuang ulung bangsa melayu yang telah berjaya membentuk kemajuan negara hingga kini perlu difahami semula dan disedarkan semula kepada generasi Bangsa Melayu Moden agar perjuangan suci dan mulia ini diteruskan oleh mereka hingga ke akhir zaman.
2. UMNO BAHAGIAN SELAYANG MENJADI PENGGERAK UTAMA KESEDARAN RAKYAT SEHINGGA NEGERI SELANGOR KEMBALI KEPADA BARISAN NASIONAL -- UMNO Bahagian Selayang dengan kesedaran dan keinsafan akan kepentingan perjuangan Bangsa Melayu akan menjadi penggerak utama ke seluruh negeri Selangor melalui cawangan-cawangan UMNO dan Bahagian-Bahagian UMNO untuk menyampaikan kesedaran dan sokongan dari orang-orang Melayu bagi merampas kembali pentadbiran kerajaan negeri selangor yang kini di tadbir oleh pembangkang.
Atas kesedaran ini, akar umbi perlu diberi mandat dan sokongan bagi menjalankan kerja-kerja di peringkat cawangan.Habisnya pemilihan Bahagian yang telah berlangsung pada 19hb.Okt 2008, tibalah masanya kita menyusun saf kepimpinan bagi meletakkan kembali penyatuan dalam menghadapi pilihanraya yang ke-13 akan datang.Perjuangan UMNO perlu diteruskan, walaupun berlakunya pertukaran kepimpinan.Jangan kita beza-bezakan kita sesama UMNO.UMNO tetap hidup walaupun pemimpin bertukar ganti.
Saf 17:36 (AH)