Thursday, February 23, 2012

Amanat KC dalam menghadapi PRU Ke-13



Perjuangan kita belum selesai.... tapi hanya mereka yang tabah dan cekal akan memastikan perjuangan ini dimercu kejayaan.

Hari ini,orang melayu sudah lupa, alfa..malah tidak pernah bersungguh-sungguh ingin melihat bangsanya berjaya, apatah lagi ingin melihat satu hari nanti, anak cucunya juga merasa keamanan yang ada pada hari ini.

Kita sedar, bila kita tidak bersatu..akhirnya kita lemah dan tidak boleh melakukan apa yang boleh dibanggakan oleh bangsa sendiri. wahai sahabatku..bangun ! bangun dari segalanya..pasti dan lihat apa yang telah terjadi hari ini.. kerana hari inilah yang menjanjikan sinar hari esok.

Marilah kita bersatu. kerjasama dan berganding bahu...memastikan PRU ke-13 ini, memberi kemenangan kepada kita, agar Agama, Bangsa dan Negara terpelihara dari mereka yang cemburu dan dengki melihat kejayaan yang dicapai selama ini.

Tamankan azam, kerja kuat, cekal ...yang menjadi ramuan kepada diri kita, agar menghindarkan segala kekeliruan negetif...supaya dengan keazaman ini, ia menjadikan kita lebih bersedia menghadapi PRU ke-13 nanti.

Sama-samlah kita berdoa, agar allah swt menerima apa yang kita pohon...bagi menentukan masa depan negara. Hari ini kita senyum,...esok belum tentu kita dapat melakukannya...semoga kita dapat renung-renungkanlah agar esok menjanjikan kemenangan...

Amanat KC BTP...23 Feb 2012