Sunday, April 5, 2009

Gotong-Royong laluan sementara ke-Masjid berjalan lancar




Bandar Tasik Puteri, Usaha UMNO Caw.BTP dan UMNO Caw. Camelia Court bagi mengadakan gotong-royong membaiki laluan sementara ke Masjid mendapat sambutan baik dikalangan penduduk berhampiran. Kerja yang bermula seawal 8.30 pagi dan berakhir jam 12.30 tengahari, usaha ini juga mendapat kerjasama serta sumbangan dari pihak pejabat YB DUN Kuang.

Dengan adanya laluan sementara ini, sekurang-kurangnya dapat mempercepatkan penduduk yang datang dari blok 14, 7,1,2,3 hadir berjemaah ke Masjid tanpa berpusing jauh.Laluan ini terhad kepada kenderaan ringan (Basikal,Motor,Kereta,Van), Lori atau kenderaan berat tidak dibenarkan melalui laluan ini.

Kita harap penduduk dapat menggunanya dengan baik serta rasa tanggungjawab, walaubagaimana pun menurut kata Nazir Masjid Tuan Hj.Ramlee Bin Mohamad yang hadir sama di dalam majlis gotong-royong ini, usaha sudahpun dilakukan kepada mereka yang bertanggungjawab berhubung pembinaan jalan sebenar ke Masjid tetapi sehingga ke hari ini tiada nampak tanda-tanda kerja dilakukan.Beliau berharap pihak berwajib (Kerajaan Negeri) dapat mengambil langkah segera.Walau apapun beliau mengucapkan terima kasih serta tahniah di atas kerjasama yang ditunjukkan oleh semua yang hadir pada hari ini, ibarat kata perpatah "kalau tiada rotan, akar pun jadi".

Semoga usaha yang murni ini terus berkekalan serta di berkati allah swt..

"JANGAN HANYA PANDAI BERCAKAP TETAPI TAK PANDAI MELAKSANAKAN"

Kepada mereka yang terlibat, kami Jawatankuasa UMNO Caw. BTP dan UMNO Caw. Camelia Court megucapkan berbanyak-banyak terima kasih...

Ingin melihat gambar-gambar klik di sini

Saf 18.43pm (A)